Zakopane i Kasprowy

W ciągu jednego miesiąca byliśmy 4 razy w Zakopanym i na Kasprowym. Sierpień niewątpliwie stał pod znakiem stolicy Tatr. Pierwszy raz z Asią i Piotrkiem spotkaliśmy się na targach ślubnych w Bielsku. Po ponownym spotkaniach w Gliwicach zaufali nam powierzając wykonanie pamiątki z ich ślubu w postaci fotografii ślubnej, filmu ślubnego oraz filmu z podziękowań dla rodziców.

Teledysk Ślubny Asi i Piotrka

Zdjęcia Ślubne Na Kasprowym

Ceremonia ślubna odbyła się  w kościele na Krzeptówkach, natomiast wesele odbyło się w Czarnym Dunajcu. Plener ślubny w Zakopanym, czyli Kasprowy! Oczywiście zaskoczyła nas kolejka linowa na szczyt – nie zdążymy zrobić fajnej sesji, mamy mało czasu, co tu robić… Jest decyzja. Rezygnujemy z powrotnego biletu, będziemy schodzić szlakiem.

Wspaniały Krajobraz Tłem Zdjeć

No cóż, byliśmy nie przygotowani na taką opcję, więc decyzja okazała się być totalnie niepoważna. Zejście trwało więcej czasu, niż się tego spodziewaliśmy, nie mieliśmy odpowiednich butów, latarek, jedzenia i picia, ale za zostaliśmy na szczycie Kasprowego ze stertą sprzętu, w garniturze i ślubnych bucikach.
To było istne szaleństwo, które zrekompensowały jedynie widoki i wykonane ujęcia, szczególnie te przy zachodzie słońca. Tatrzańskie granie i przełęcze – zobaczcie sami! Teledysk Ślubny Kraków

A Wam Asiu, Kasiu i Piotrku dziękujemy za wyrozumiałości, wytrwałość w tych trudnych momentach naszej wędrówki 😉

Podziękowania Dla Rodziców

030

031

Opinia Plener Ślubny W Zakopanem:

„Profesjonalizm oraz naturalna i miła atmosfera.Takim równoważnikiem możemy określić duet Państwa Kowalik:) Jeśli zależy Wam na spontaniczności i luźnym kontakcie, to zdecydowanie polecamy to miłe małżeństwo. Przed weselem wszystko omówione zostało setki razy przy dobrej kawce. W dniu ślubu nie musieliśmy się o nic martwić…Plener, który zaskoczył nas wszystkich ekstremalnymi warunkami (oraz przeciągnął się chyba parę godzin) na pewno Kowalikowie zapamiętali, ale nie narzekali. Zdjęcia cudowne, film genialny…A najlepsze podziękowania dla rodziców, które znajomi skomentowali:”lepsze niż ramówka z tvn”, a rodzina nie kryła wzruszenia…Polecamy całym sercem.”

Asia i Polek Głowaczowie

Zainteresowany Cennikiem Ślubnym? Wypełnij Formularz, a Otrzymasz Szczegółowy Cennik
  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wymagane)
  4. (wymagane)
  5. (wymagane)
  6. Captcha

cforms contact form by delicious:days